servicii it
 
 

Oferta noastra de intretinere sisteme si administrare retele se adreseaza firmelor mici si mijlocii.

Pornind de la premisa ca fiecare companie are nevoi diferite, am creat 3 tipuri de pachete de servicii pentru intretinerea calculatoarelor, diferentiate in functie de dimensiunea retelei de sisteme.

Pachetele noastre de intretinere a sistemelor sunt astfel organizate incat numarul de ore si serviciile alocate sa acopere nevoile retelei clientului, fara implicarea unor costuri suplimentare.

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

  • vizite (la sediul clientului) ale specialistului 3M Plus, cu frecventa stabilita in funtie de dimensiunea retelei si de necesitatile clientului (ex. zilnice, saptamanale, bilunare)
  • interventii incluse in contract, la solicitarea clientului
  • interventii remote, conectarea de la distanta pe sistemul clientului, in scopul remedierii problemelor aparute
  • helpdesk, suport prin telefon si email.

Intretinerea si reviziile tehnice permanente ale sistemelor si retelei clientului vor asigura functionarea corecta a acestora si vor contribui la eliminarea perioadelor neproductive, generate de defectiuni frecvente.

Deoarece filozofia noastra este sa oferim servicii si solutii integrate IT, serviciul de intretinere sisteme si administrare retele este completat de celelalte servicii menite sa asigure eficienta, securitate si pretectie clientilor nostri: consultanta continua, administrare servere si servicii, service sisteme si echipamente, achizitie componente si sisteme.

 
Retea 1 - 5 sisteme
 

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

- 4 ore de asistenta lunara, adica intre 1 si 2 deplasari la sediul firmei clientului, ale reprezentatului Computer Expert, care se va ocupa de activitatile specifice necesare

- 4 interventii la cerere, reprezentand in total 2 ore de deplasare a reprezentantului Computer Expert la sediulclientului (in cazul problemelor semnalate de client, care nu pot fi rezolvate prin helpdesk sau interventie la distanta)

- interventii remote nelimitate conectarea de la distanta pe sistemele clientului, in scopul remedierii problemelor aparute (cu aprobarea prealabila a utilizatorului)

- helpdesk, suport tehnic prin telefon si email, intre orele 9-19, de luni pana vineri.

Abonamentul lunar contine

Numar ore asistenta lunara 4
Numar de interventii neprogramate 4
Numar ore interventie 2
Suport tehnic prin telefon sau email DA
Numar de sisteme recomandat 1-5
Exemple de calcul
3 sisteme, 1 imprimanta: 224 lei/luna
5 sisteme, 1 imprimanta: 304 lei/luna

 
*Exemplele decalcul se refera la un singur sediu
*Orele de asistenta lunara si de interventie au loc la sediul firmei tale.
 
Retea 6 - 15 sisteme
 

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

- 8 ore de asistenta lunara, adica intre 1 si 2 deplasari la sediul firmei clientului, ale reprezentatului 3M Plus, care se va ocupa de activitatile specifice necesare

- 8 interventii la cerere, reprezentand in total 2 ore de deplasare a reprezentantului 3M Plus la sediul clientului (in cazul problemelor semnalate de client, care nu pot fi rezolvate prin helpdesk sau interventie la distanta)

- interventii remote nelimitate conectarea de la distanta pe sistemele clientului, in scopul remedierii problemelor aparute (cu aprobarea prealabila a utilizatorului)

- helpdesk, suport tehnic prin telefon si email, intre orele 9-19, de luni pana vineri.

Abonamentul lunar contine

Numar ore asistenta lunara 8
Numar de interventii neprogramate 8
Numar ore interventie 4
Suport tehnic prin telefon sau email DA
Numar de sisteme recomandat 6-15
Exemple de calcul
10 sisteme, 1 imprimanta: 564 lei/luna.
13 sisteme, 1 imprimanta, 1 scanner: 708 lei/luna.


*Exemplele decalcul se refera la un singur sediu
*Orele de asistenta lunara si de interventie au loc la sediul firmei tale.
 
Retea 16 - 30 sisteme
 

Pachetele noastre de intretinere a sistemelor sunt astfel organizate incat numarul de ore si serviciile alocate sa acopere nevoile retelei clientului, fara implicarea unor costuri suplimentare.

Contractarea acestui serviciu asigura clientilor nostri:

- 16 ore de asistenta lunara, adica intre 1 si 2 deplasari la sediul firmei clientului, ale reprezentatului 3M Plus, care se va ocupa de activitatile specifice necesare

- 12 interventii la cerere, reprezentand in total 2 ore de deplasare a reprezentantului 3M Plus la sediulclientului (in cazul problemelor semnalate de client, care nu pot fi rezolvate prin helpdesk sau interventie la distanta)

- interventii remote nelimitate conectarea de la distanta pe sistemele clientului, in scopul remedierii problemelor aparute (cu aprobarea prealabila a utilizatorului)

- helpdesk, suport tehnic prin telefon si email, intre orele 9-19, de luni pana vineri.

Abonamentul lunar contine

Numar ore asistenta lunara 16
Numar de interventii neprogramate 12
Numar ore interventie 12
Suport tehnic prin telefon sau email DA
Numar de sisteme recomandat 16-30
Exemple de calcul
18 sisteme, 2 imprimante: 1028 lei/luna.
25 de sisteme, 2 imprimante, 1 scanner: 1332 lei/luna.


*Exemplele decalcul se refera la un singur sediu
*Orele de asistenta lunara si de interventie au loc la sediul firmei tale.
 
 
   
 
office@3mplus.ro + 0766 14 19 81 + 0722 26 87 90 + fax: 031 817 15 71 | ©3M Plus 2009